Komunikaty prasowe

Dwucyfrowy wzrost liczby klientów w Galerii Północnej

Galeria Północna na mocnym plusie. Tylko we wrześniu, rok do roku, warszawski obiekt odwiedziło aż o 8,36% więcej klientów. Co więcej, należąca do GTC S.A. galeria zanotowała także znaczący, bo aż 10,86% wzrost frekwencji w porównaniu do września 2019 roku.

Więcej

W Galerii Północnej można obejrzeć już amerykański „Dyniowy ogród”

Tej jesieni to miejsce ma szansę stać się jedną z najbardziej obfotografowanych lokalizacji w Warszawie. W Galerii Północnej otwarto właśnie „Dyniowy ogród”, który zaaranżowano aż 17 metrów nad ziemią!

Więcej

Rośnie footfall Galerii Północnej

Minione lato przyniosło dalszy wzrost footfallu w Galerii Północnej i to zarówno w stosunku do 2022 r., jak również 2019 r. Tylko w okresie od czerwca do sierpnia, rok do roku, obiekt odwiedziło średnio o ponad 5,5% więcej klientów.

Więcej

Klient Galerii Północnej atrakcyjny dla marek

Coraz młodszy, aktywny zawodowo i prorodzinny klient o dużej sile nabywczej jest dziś jednym z największych atutów leasingowych Galerii Północnej. Jego rosnący udział to zasługa m.in. dynamicznego rozwoju Białołęki – dzielnicy Warszawy, w której znajduje się obiekt. O tej zalecie Galerii Północnej, którą doceniają marki, opowiada Roman Bugajczyk, dyrektor obiektu.

Więcej

Znane marki doceniają potencjał Galerii Północnej

Północna zamyka sezon letni z serią przedłużonych umów, które objęły ponad 3,1 tys. m kw. powierzchni najmu, a także z nowymi otwarciami, które wzmacniają segmenty m.in. dla dzieci i spożywczy.

Więcej

Kontakt
dla prasy

Tomasz Pietrzak

Head of Retail & Property PR Projects
Guarana Public Relations

509 106 256 gp@guaranapr.pl Background