• kontakt
  • PL
  • EN
Galeria Północna
  • sklepy
  • wydarzenia
  • promocje
  • usługi
O Galerii Praca w Galerii Północnej Rodzinne centrum Białołęki Sztuka Oskara Zięty w Galerii Północnej Godziny otwarcia Karta podarunkowa Regulamin parkingu Regulamin Centrum Handlowego Galeria Północna Regulamin wypożyczenia wózka dla osób niepełnosprawnych Regulamin wypożyczenia dziecięcego wózka spacerowego Godziny otwarcia w niedziele niehandlowe

Galeria Północna

Galeria Północna, pierwsze od 10 lat, nowoczesne centrum handlowe czwartej generacji w Warszawie. Z myślą o aktywnych, lubiących zakupy i dobrą rozrywkę klientach, Galeria Północna łączy bogatą ofertę handlową z relaksem w przestrzeni miasta. Elementy takie, jak ogród na dachu, plenerowa siłownia i skate park, miejsca zabaw dla dzieci czy place z fontannami i elementami małej architektury, idealnie wpisują obiekt w zielony charakter północnej części Warszawy.

Na powierzchni około 64 000 m2. Galeria Północna oferuje ponad 200 sklepów, butików i pop-up store’ów flagowych polskich i zagranicznych marek. Wśród najemców znajdują się zarówno dobrze znane i lubiane sieci, jak i marki debiutujące w Polsce czy w Warszawie. Ofertę galerii uzupełniają pełnowymiarowy hipermarket Carrefour, 11-salowe kino Cinema City, nowoczesny klub fitness Calypso oraz placówka Enel-Med. Galeria Północna odpowiada na potrzeby związane z nowoczesnym stylem życia, dlatego w obiekcie dostępnych jest także ponad 20 lokali gastronomicznych, renomowane salony świadczące usługi z zakresu fryzjerstwa i kosmetyki oraz liczne punkty usługowe. Galeria Północna posiada także jeden z najlepiej monitorowanych i tym samym najbezpieczniejszy parkingów wśród centrów handlowych w stolicy. Wszystkie przestrzenie dla samochodów wyposażone są w system Park Assist, ułatwiający parkowanie i odszukanie auta.

Galeria Północna to pierwszy obiekt w stolicy zaprojektowany z troską o środowisko. Potwierdza to certyfikat LEED (Leadership in Energy & Environmental Design) przyznawany budynkom, które pozwalają na oszczędność zasobów i mają pozytywny wpływ na zdrowie mieszkańców. To także pierwszy obiekt w Warszawie, który inspiruje sztuką. W centralnym punkcie Galerii Północnej wznosi się najwyższa w Polsce, 22-metrowa rzeźba „Wir” autorstwa Oskara Zięty, jednego z najbardziej znanych rodzimych projektantów i designerów. Przed galerią znajduje się też fontanna i podświetlana rzeźba kinetyczna. Wszystkie te atrakcje i wiele innych niespodzianek czeka na naszych gości w Galerii Północnej!

Praca w Galerii Północnej

Frederic Moreno

FRYZJER-STYLISTA

2018-04-19

Sieć salonów fryzjerskich Frederic Moreno

Poszukuje osób na stanowisko Fryzjer-Stylista.

Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na rynku, a w codziennej pracy kierujemy się profesjonalizmem.

Od kandydatów oczekujemy: zaangażowania, chęci rozwoju i pozytywnej energii.

Oferujemy: umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie, elastyczny grafik pracy, udział w szkoleniach, pracę na uznanych markach kosmetyków oraz przyjazną atmosferę.

Swoje CV możesz przesłać na adres: skwierczynska.ewa@wp.pl

Kontakt telefoniczny pod numerem : 576 776 135

KAPPAHL

SPRZEDAWCA

2018-04-17

KappAhl to wiodąca skandynawska sieć sklepów z modną odzieżą dla całej rodziny, zatrudniająca około 4800 pracowników w blisko 400 sklepach w Szwecji, Norwegii, Finlandii i w Polsce. W Polsce działamy od 1998 roku i oferujemy nasze produkty w 51 sklepach.

 

Jeśli jesteś osobą energiczną i komunikatywną, szukasz stabilnego zatrudnienia oraz umiesz i chcesz pomagać w zakupach naszym klientom to mamy dla Ciebie pracę!

 

Do naszego sklepu KappAhl i Newbie w Galerii Północnej poszukujemy energicznej i komunikatywnej osoby do pracy na stanowisku:

 

SPRZEDAWCA

 

(w pełnym  wymiarze godzin,

praca stała w systemie zmianowym)

 

Poszukujemy osoby:

  • z doświadczeniem w bezpośredniej obsłudze klienta w sklepie,
  • umiejącej i lubiącej pracować w grupie,
  • odpowiedzialnej i dobrze zorganizowanej,
  • wielozadaniowej, lubiącej nowe wyzwania i chętnie się uczącej

 

Jako Sprzedawca odpowiedzialny będziesz za:

 

 

  • sprzedaż naszych produktów i pomoc klientom w robieniu zakupów,
  • zapewnienie atrakcyjnej i zgodnej z konceptem ekspozycji towarów na sklepie,
  • obsługę kasy fiskalnej i terminala kart kredytowych

 

Oferujemy ciekawą i odpowiedzialną pracę w rozwijającej się firmie i młodym zespole, możliwość zdobywania nowych doświadczeń i uczestniczenia w szkoleniach.

 

 

Osoby zainteresowane zapraszamy do jak najszybszego złożenia swojej aplikacji w naszym sklepie.

lub na adres e-mail  778all@kappahl.com

Forever 21

SPRZEDAWCA

2018-04-05

Do naszego sklepu FOREVER 21 w Galerii Północnej, poszukujemy sprzedawcy na 3/4 etatu.

Jako Sales Associate twoim zadaniem przede wszystkim jest profesjonalna obsługa klienta. Jeżeli lubisz pracę z klientem, a zarazem jesteś osobą multizadaniową i potrafisz zajmować się wieloma rzeczami na raz to jesteś osobą, której szukamy !

 

Dodatkowo w obrębie twoich obowiązków będzie :

  • Dbanie o porządek na sklepie,
  • Wspieranie zespołu oraz kierowników w osiąganiu celów,
  • Kształtowanie pozytywnych relacji z całym zespołem,

Oferujemy :

  • Atrakcyjne zarobki+premia,
  • Zniżkę pracowniczą,
  • Pracę w młodym, dynamicznym i pełnym pasji zespole,
  • Możliwość rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji,
  • Udział w kreowaniu nowej marki na polskim rynku,

Czekamy na twoje CV - 1012@terenoperations.com

 

BE FOREVER21!

 

 

SAWREN

DORADCA KLIENTA

2018-03-27

Sawren Producent Bializny Damskiej oferuje pracę na pełen etat.

 

Zakres odpowiedzialności:

  • profesjonalna obsługa klienta na najwyższym poziomie, zgodnie ze standardami firmy
  • aktywna sprzedaż oraz fachowe doradztwo w zakresie oferowanych produktów
  • monitorowanie oraz realizacja wskaźników sprzedażowych
  • dbanie wizerunek salonu zgodnie zasadami visual merchandisingu

Zapraszamy do aplikowania osoby, które:

  • mają w sobie pasję do aktywnej sprzedaży
  • potrafią pracować z celami sprzedażowymi
  • posiadają wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • motywacyjny system wynagrodzeń
  • system profesjonalnych szkoleń

 

CV prosimy przesyłać do 30.04.2018 na adres: kamilsaw@wp.pl

PUMA

Zastępca Kierownika

2018-03-22

 

  • wymagania -
    • Wykształcenie minimum średnie
    • Doświadczenie na stanowisku kierowniczym (w branży odzieżowej-mile widziane)
    • Umiejętność zarządzania zespołem pracowników
    • Odpowiedzialność i podejście z zaangażowaniem do wykonywanych obowiązków
    • Orientacja na klienta
    • Dyspozycyjność
  • forma zatrudnienia - umowa o pracę, pełen etat, praca również w weekendy
  • rodzaj dokumentów aplikacyjnych - CV
  • adres mailowy, na który należy wysyłać zgłoszenia - pumagaleriapolnocna@gmail.com
  • termin nadsyłania zgłoszeń - do 7.04.2018
Lee, Wrangler

SPRZEDAWCA - DORADCA KLIENTA

2018-03-21

Opis stanowiska:

  • obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy;
  • dbanie o odpowiednią ekspozycję towaru;
  • realizacja planów sprzedażowych;
  • dbanie o porządek i estetyczny wygląd salonu.

Wymagania

  • doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta;
  • chęć udziału w szkoleniach oraz podnoszenia kwalifikacji w zakresie produktowym, sprzedażowym, doradztwa i obsługi klienta, VM;
  • nastawienie na realizację celów sprzedażowych;
  • komunikatywność i pozytywne nastawienie;
  • zapał do pracy w zespole;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • pracę dla znanej, prestiżowej marki o ugruntowanej pozycji na rynku, cieszącej się wieloletnim zaufaniem klientów;
  • stabilne zatrudnienie (umowa o pracę lub umowa zlecenie) oraz długofalową współpracę;
  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + przejrzysty system premiowy – premia uzależniona od indywidualnych wyników);
  • szkolenia produktowe oraz w zakresie standardów firmy;
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu na wyższe stanowisko.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV  do 31/03/18 na adres: leewrangler.galeriapolnocna@gmil.com

Enel Med

Konsultant ds. obsługi klienta

2018-03-20

Recepcja oddziału (zlecenie)

Miejsce pracy: Enel-Med Oddział Galeria Północna

 

Poszukujemy osób, które:

  • zapewnią sprawną i profesjonalną obsługę naszym pacjentom w oddziałach,
  • mają status studenta,
  • są zainteresowani pracą w niepełnym wymiarze czasu,
  • dobrze czują się w rozmowie z innymi ludźmi i chcą to wykorzystać w pracy,
  • nie mają problemu z aktywnym przedstawianiem pacjentom naszej oferty i zachęcaniem ich do skorzystania z niej,
  • umieją porozumiewać się w języku angielskim.

Co oferujemy?

  • pracę w oparciu o umowę zlecenie (elastyczny grafik),
  • opiekę medyczną i kartę sportową,
  • możliwość awansu,
  • pracę w systemie zmianowym,
  • pracę w polskiej firmie, która daje szansę rozwoju, prowadząc kilkadziesiąt rekrutacji wewnętrznych rocznie.

 

CV proszę wysłać do Aleksandry Dąbrowskiej

Koordynator obsługi klienta

aleksandra.dabrowska@enel.pl

Pierre et Ive

Specjalista ds. Sprzedaży

2018-03-20

Poszukujemy pracownika do salonu w Galerii Północnej w Warszawie

 

Do obowiązków sprzedawcy należeć będzie przede wszystkim:

  • aktywna sprzedaż i obsługa klienta
  • dbanie o estetykę i wygląd salonu zgodnie ze standardami firmy
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
  • obsługa procesu reklamacji
  • realizacje założonego budżetu

Od kandydata oczekujemy:

  • minimum 2-letniego doświadczenia w sprzedaży
  • znajomości j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • umiejętności obsługi komputera i pakietu MS Office
  • komunikatywności
  • dyspozycyjności
  • umiejętności pracy w zespole
  • dokładności i staranności
  • wysokiej kultury osobistej
  • dobrej prezencji i miłej aparycji
  • zaangażowania w wykonywane obowiązki
  • kreatywności oraz silnej orientacji na osiągnięcie celu
  • znajomości aktualnych trendów w modzie

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia
  • ciekawą pracę w środowisku dóbr luksusowych
  • motywacyjny system wynagrodzeń
Pandora

KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY

2018-03-01

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna min. za  :

  • aktywną obsługę klienta

  • dbałość o odpowiednią prezentację produktów na Sali sprzedaży

  • budowanie pozytywnych relacji z klientem

 

Od kandydatów oczekujemy :

  • doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta

  • umiejętności pracy w zespole

  • wysokiej motywacji i zaangażowania w wykonywane zadania

  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

  • wysokiej kultury osobistej

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na ½ etatu

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się marce dóbr luksusowych o zasięgu międzynarodowym

  • dostęp do rabatu na produkty  PANDORA

  • przyjazną i inspirującą atmosferę pracy

Aplikuj przesyłając swoje CV na adres rekrutacja@pandora.net

 

Praca w Pandora to szansa na rozwój w środowisku, które ponad wszystko ceni sobie inicjatywę, zespołowość i pasję!

To praca, wśród ludzi, którzy kreują świat pełen wartości i szczerych emocji poprzez sprzedaż wyjątkowej biżuterii, oraz która zapewnia rozwój w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku branży retail

Rainbow

DORADCA KLIENTA

2018-02-26

Jeżeli:

• fascynują Cię podróże,

• lubisz ludzi i masz optymistyczne nastawienie do świata,

• przyjemnością będzie dla Ciebie spełnianie wakacyjnych marzeń Klientów,

• jesteś osobą komunikatywną, energiczną i pełną pasji,

• marzysz o podróżowaniu po świecie na preferencyjnych warunkach,

• myślisz o zagranicznych szkoleniach i możliwości zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,

• przyjemnością będzie dla Ciebie spełnianie wakacyjnych marzeń Klientów,

• chcesz pracować w oparciu o umowę o pracę?

Jesteś na dobrej drodze. Przed Tobą cały świat przeżyć!

 

Wystarczy, że zostawisz swoje CV w naszym punkcie w Galerii Północnaj bądź wyślesz zgłoszenie na adres: rekrutacje@r.pl

Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm. )

Monnari

SPRZEDAWCA - DORADCA KLIENTA

2018-02-23

Od kandydatów oczekujemy:

-doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku

- wykształcenia min. średniego z zakończonym okresem nauki

- dyspozycyjności i odpowiedzialności

- łatwości w nawiązywania kontaktów

- umiejętności pracy w zespole -dobrej organizacji pracy

- umiejętności podejmowania decyzji

- zaangażowania i inicjatywy

- mile widziane doświadczenie w branży

 

Oferujemy:

- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

- zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy

- szkolenia, możliwość rozwoju zawodowego, możliwość awansu

- system premii prowizyjnych

- plan pracy dostosowany do potrzeb pracownika

- zakupy na preferencyjnych warunkach

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv adres mailowy 1cgpw@monnari.com.pl

A.Blikle

SPRZEDAWCA

2018-02-22

Nazwa stanowiska: Sprzedawca

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie

Kluczowe zadania:
• aktywna sprzedaż słodkich produktów,
• indywidualna obsługa Klientów,
• budowanie pozytywnych relacji z Gośćmi,
• realizacja planów sprzedażowych,
• dbałość o czystość i estetyczny wygląd cukierni.

Oczekiwania:
• pozytywne nastawienie do pracy,
• wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
• łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność utrzymywania dobrych, stałych relacji z klientami,
• Wymagana książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych,
• mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie cv na adres e-mail: grazyna.sitarskaswietek@blikle.pl

Termin nadsyłania ogłoszeń: 28.02.2018

Recman

Doradca Klienta

2018-02-14

Miejsce pracy: Warszawa

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Profesjonalna obsługa klienta
- Dbałość o ekspozycję produktów, wygląd i wizerunek salonu
- Praca z towarem zgodnie ze standardami marki
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
- Obsługa kasy fiskalnej, komputera oraz terminala płatniczego

WYMAGANIA
 Zostaną określone podczas rozmowy rekrutacyjnej

 

OFERUJEMY
- Stabilna praca w salonie odzieżowym na odpowiedzialnym stanowisku
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy

 

Osoby zainteresowane podjęciem pracy w naszej firmie prosimy o przesłanie CV na adres warszawa@recman.pl w tytule wiadomości umieszczając wpis: Doradca Klienta (Warszawa).

 

Dodatkowo do każdej aplikacji bardzo prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb kolejnych rekrutacji przeprowadzanych przez Recman zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926, ze zm.)

Apeks

Doradca Klienta

2018-02-12

SALON APEKS - GALERIA PÓŁNOCNA

Interesujesz się modą i najnowszymi trendami? Lubisz produkty high-class? Nie są Ci obce marki Thule, Samsonite, Caterpillar czy American Tourister? Chcesz rozwijać się w sprzedaży i uczyć obsługi klienta od najlepszych?

DOŁĄCZ DO NAS!

Aktualnie prowadzimy doskonale prosperujący sklep internetowy www.apeks.pl - lider w branży Travel&Business na polskim rynku. Otwieramy nowe lokalizacje i poszukujemy talentów do naszych zespołów.

Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

DORADCA KLIENTA

Nauczymy Cię wszystkiego! Zanim rozpoczniesz pracę, weźmiesz udział w szkoleniach, dzięki którym poznasz nasze produkty, sposób funkcjonowania sklepu oraz oczywiście tajniki profesjonalnej obsługi klienta i sprzedaży.

Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Stałe wynagrodzenie plus prowizję od sprzedaży
• Atrakcyjną zniżkę na produkty naszych kontrahentów
• Szkolenia wspomagające rozwój kompetencji
• Pracę w rodzinnej firmie, w zdrowym i bezpiecznym środowisku

Mile widziane:
• Doświadczenie w obsłudze klienta, znajomość obsługi podstawowych programów i urządzeń komputerowych, znajomość platformy sprzedaży IAI
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego 
• Pełna dyspozycyjność, miła aparycja

Zainteresowane osoby
Prosimy przesyłać CV ze zdjęciem na adres mailowy alicja@apeks.pl

Lee, Wrangler

DORADCY KLIENTA / SPRZEDAWCA

2018-02-09

Autoryzowany Salon Firmowy Lee Wrangler zatrudni osobę na stanowisko

 DORADCY KLIENTA / SPRZEDAWCY

Miejsce pracy: Warszawa, Galeria Północna

 

Sprzedawca w salonie Lee Wrangler to pasjonat mody, osoba lubiąca ludzi, będąca zarówno sprzedawcą,  jak i profesjonalnym doradcą klienta. 

 

Opis stanowiska:

  • obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy;
  • dbanie o odpowiednią ekspozycję towaru;
  • realizacja planów sprzedażowych;
  • dbanie o porządek i estetyczny wygląd salonu.

Oferujemy:

  • pracę dla znanej, prestiżowej marki o ugruntowanej pozycji na rynku, cieszącej się wieloletnim zaufaniem klientów;
  • stabilne zatrudnienie (umowa o pracę lub umowa zlecenie) oraz długofalową współpracę;
  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + przejrzysty system premiowy – premia uzależniona od indywidualnych wyników);
  • szkolenia produktowe oraz w zakresie standardów firmy;
  • atrakcyjny pakiet zniżek na odzież marek Lee i Wrangler;
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu na wyższe stanowisko.

Twój profil:

  • doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta;
  • chęć udziału w szkoleniach oraz podnoszenia kwalifikacji w zakresie produktowym, sprzedażowym, doradztwa i obsługi klienta, VM;
  • nastawienie na realizację celów sprzedażowych;
  • komunikatywność i pozytywne nastawienie;
  • zapał do pracy w zespole;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem;

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres

praca.leewrangler@gmail.com

lub osobistą wizytę w sklepie

 

Hair Styling Team

Manager Salonu Fryzjerskiego

2018-02-09

Hair Styling Team - to luksusowa sieć salonów i silna marka dominująca rynek Fryzjerski

 

Prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Manager

 

Wymagamy:

- Dużego doświadczenia w zarządzaniu zespołami

- Znajomość tworzenia zespołu lub utrzymania pod względem profili psychologicznych

- Minimum 8 lat doświadczenia na stanowisku fryzjera

- Bardzo silnej motywacji do pracy

- Odpowiedzialności

- Sumienności i wysokiej kultury osobistej

- Profesjonalnego zarządzania salonem zgodnie ze standardami sieci (szkolenia wewnętrzne)

- Dyspozycyjności

- Odporności na stres

- Predyspozycji przywódcy - lidera

- Umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach

- Kreatywności

 

 

Gwarantujemy:

- Pracę w stabilnej firmie

- Bardzo wysokie zarobki

- Jasną ścieżkę kariery

- Nagrody dla najlepszych (wycieczki itp.)

 

I co najważniejsze - pracodawców dla których każdy lojalny pracownik jest na wagę złota!

 

Kandydatów  prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem lub kontakt telefoniczny.

Tel:795643003 

E-mail: Klaudyna.bu@op.pl

Hair Styling Team

Fryzjer-Stylista

2018-02-09

Hair Styling Team - to luksusowa sieć salonów i silna marka dominująca rynek Fryzjerski

 

Prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Fryzjer Stylista

 

Oferujemy:

Fryzjerzy z mniejszym doświadczeniem - szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne

Fryzjerzy z większym doświadczeniem (min. 3 lata) - solidną i jasną ścieżkę kariery

 

 

Gwarantujemy:

- Pracę w stabilnej firmie

- Bardzo Wysokie zarobki

- Jasną ścieżkę kariery

- Nagrody dla najlepszych (wycieczki itp.)

 

I co najważniejsze - pracodawców dla których każdy lojalny pracownik jest na wagę złota!

 

Kandydatów  prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem lub kontakt telefoniczny.

Tel:795643003

E-mail: Klaudyna.bu@op.pl

 

Cukiernia Sowa

PRACOWNIK KAWIARNI

2018-02-09

Cukiernia Sowa to firma o ugruntowanej pozycji na rynku cukierniczym i gastronomicznym. Każdy z naszych punktów to wyjątkowe miejsce spotkań. Ulubione smaki znajdą tutaj miłośnicy imponujących tortów, wyśmienitych lodów, ręcznie robionych pralin i aromatycznej kawy.

Opis stanowiska:

- sprzedaż produktów Cukierni Sowa,
- obsługa kawiarni

Wymagania: Poszukujemy osób: uśmiechniętych i pełnych optymizmu, lubiących pracę z ludźmi, gotowych do pracy w trybie zmianowym, mile widziane doświadczenie w handlu.

Oferujemy: Naszym pracownikom oferujemy: profesjonalny pakiet szkoleń, możliwość rozwoju zawodowego i awansu, stabilną i interesującą pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, umowę o pracę, dobrą atmosferę pracy w zgranym zespole.


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: ewa.gutkowska@cukierniasowa.pl

U lodziarzy

SPRZEDAWCA LODÓW

2018-02-06

Do Wytwórni Lodów Polskich  „ U Lodziarzy” poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Sprzedawca lodów

 

Miejsce pracy: Warszawa Galeria Północna

 

Wymagania:

- książeczka do celów sanitarno – epidemiologicznych do wyrobienia

- punktualność

- pogodne usposobienie

- łatwość nawiązywania kontaktów

-samodzielność

 

Oferujemy :

- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

- zniżkę pracowniczą

- elastyczne godziny pracy

- szkolenie przygotowujące do pracy na stanowisku

 

Aby aplikować należy przesłać CV na adres: cafesliceofsugar@gmail.com

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się  tylko z wybranymi kandydatami.

 

LOVE REPUBLIC

SPRZEDAWCA

2018-02-06

Salon LOVE REPUBLIC poszukuje SPRZEDAWCY do swojego zespołu

 

Opis stanowiska:

* profesjonalna obsługa Klienta

* aktywna sprzedaż i fachowe doradztwo

* dbanie o wizerunek salonu

 

Wymagania:

* komunikatywność

* otwratość na Klienta

* umiejętność pracy indywidualnej i w zespole

* dyspzycyjność popołudniowa i weekendowa

 

Oferujemu:

* umowę zlecenie w wymiarze 1/4-1/2 etatu

* przyjazną atmosferę

* możliwości awansu w rozwijającym się brandzie

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres lr.warszawa.galeriapolnocna@melonfashion.ru

 

ZIAJA

KONSULTANTKA - DORADCA KLIENTA

2018-02-05

Do naszego salonu Ziaja dla Ciebie poszukujemy kandydatki na stanowisko:

Konsultantka – doradca klienta

Opis stanowiska

  • profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
  • aktywna sprzedaż oraz fachowe doradztwo w zakresie oferowanych produktów
  • dbanie o wizerunek sklepu

Wymagania

  • doświadczenie w obsłudze klienta
  • minimum średnie wykształcenie (preferowane wykształcenie kosmetyczne)
  • zdolności komunikacyjne i interpersonalne
  • znajomość technik sprzedaży i umiejętność zastosowania ich w praktyce

Oferujemy

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • przyjazną atmosferę pracy
  • szkolenia

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres:

o.warszawa@ziaja.com


 W aplikacjach prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”

W.KRUK

DORADCA KLIENTA

2018-02-05

W.KRUK jest najstarszą marką jubilerską w Polsce. Istnieje od 1840 roku. Nasza historia to nasza duma i najważniejsze dziedzictwo. W ponad 100 salonach firmowych na terenie całego kraju W.KRUK oferuje najwyższej jakości złotą i srebrną biżuterię, brylanty, kamienie szlachetne oraz autorskie kolekcje, inspirowane najnowszymi trendami w modzie.

W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko

Doradca Klienta
Miejsce pracy: Galeria Północna


Osoba zatrudniona na stanowisku Doradcy odpowiedzialna jest za profesjonalną obsługę Klienta, dbałość o wysokie standardy, realizację celów sprzedażowych oraz współpracę z całym zespołem.
W.KRUK to marzenie kobiet i mężczyzn od 1840 roku. Jesteśmy przekonani, że za sukces naszej marki odpowiedzialni są ludzie, a najlepszy zespół doradców tworzą osoby w różnym wieku i z różnym doświadczeniem.

Niezależnie od tego czy masz 20 +, 30 + czy 40+ lat dla nas istotna jest Twoja osobowość i to, co możesz zaoferować Klientom i współpracownikom.

Jeśli tak, jak my wierzysz w nieprzemijające piękno, pasjonuje Cię biżuteria i zegarki, posiadasz wewnętrzną motywację, chęć do pracy i wrodzony optymizm, dołącz do naszego zespołu!

Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
• pracę w pełnym wymiarze godzin
• system szkoleń produktowych i sprzedażowych
• przyjazną atmosferę i wsparcie w pierwszych miesiącach pracy
• atrakcyjne zniżki na zakup produktów firmowych
• dofinansowanie do karty MultiSport
• rozwój osobisty i satysfakcję z wykonywanej pracy

Osoby zainteresowane prosimy o  dostarczenie aplikacji do Kierownika Salonu W.KRUK na terenie Centrum  lub przesyłanie aplikacji e-mailem na adres praca@wkruk.pl w temacie wpisując „DK/St/Północna”.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zawarcie klauzuli : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 922) przez administratora zbioru danych osobowych W.KRUK S.A. z siedzibą w Krakowie (31-462), przy ul. Pilotów 10. Jestem świadomy(a), że podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne dla celów procesu rekrutacji oraz że mam prawo dostępu do treści moich danych i ich poprawiania.”

Dreams & Gifts

SPRZEDAWCA/DORADCA KLIENTA

2018-01-03

Do naszego salonu Dreams & Gifts poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

Sprzedawca/Doradca Klienta z doświadczeniem !
Miejsce pracy: Galeria Północna
Warszawa

 

 

 

Wymagania:

 

•  doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta - konieczne

•  samodzielność

•  dyspozycyjność

•  odpowiedzialność

•  obowiązkowość

•  pogodne usposobienie

•  łatwość w nawiązywaniu kontaktów

•  umiejętność organizacji pracy

•  kreatywność

 

 

Oferujemy:

 

•    zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze

•    elastyczne godziny pracy

•    atrakcyjne wynagrodzenie + premia 

•    zniżkę pracowniczą

 

Aby aplikować należy przesłać swoje CV na adres:

info@dreams-gifts.pl

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

 

 

W aplikacjach prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”

 

Rodzinne centrum Białołęki

Galeria Północna na pierwszym miejscu stawia komfort i potrzeby klientów, także tych najmłodszych. Dzięki licznym udogodnieniom i atrakcjom dedykowanym dzieciom, jesteśmy prawdziwie rodzinnym centrum Białołęki!

Pokoje rodzinne
Wszystkie miejsca przygotowane z myślą o naszych najmłodszych były na bieżąco konsultowane z najważniejszymi użytkownikami - rodzicami. Dzięki temu zamiast tradycyjnych pomieszczeń dla matki z dzieckiem, przygotowaliśmy komfortowo wyposażone, ciche pokoje rodzinne, w których można w spokoju przewinąć lub nakarmić malucha. Pokoje zlokalizowane są na każdym poziomie galerii, przy toaletach. W każdym pokoju do dyspozycji rodziców i opiekunów jest przewijak, mikrofalówka, podgrzewacze do butelek oraz toaleta przystosowana do potrzeb dzieci.

Wypożyczalnia wózków
Zakupy z maluchem? Żaden problem! Na czas wizyty w Galerii Północnej w Puncie Informacji zlokalizowanym na parterze można bezpłatnie wypożyczyć wózek dziecięcy.

Rodzinne posiłki na Biegunie Północnym
Nie ma milszej okazji do podzielenia się wrażeniami z wizyty w Galerii Północnej, niż wspólny rodzinny posiłek! Specjalnie z myślą o dzieciach na II piętrze w strefie food court zaprojektowaliśmy kolorową przestrzeń wyposażoną w mebelki dla starszych maluchów i krzesełka do karmienia dla najmłodszych pociech. Rodzicom udostępniamy kuchenki mikrofalowe i podgrzewacze do butelek, na dzieci czekają zaś  zabawy w bajecznej scenerii Bieguna Północnego. Wszystko po to, aby posiłki upływały w miłej, rodzinnej atmosferze.

Strefy zabaw
Plac zabaw i gigantyczne szachy na zielonym dachu
Wizyta w Galerii Północnej to nie tylko udane zakupy, ale też możliwość aktywnego spędzenia wolnego czasu na kolorowym placu zabaw zlokalizowany na zielonym dachu Galerii Północnej. Plac zabaw został wyposażony w huśtawki, drabinki i konstrukcje linowe przeznaczone dla dzieci od 3 roku życia.
Na starsze maluchy czekają takie gigantyczne szachy. Wszystkie urządzenia posiadają niezbędne atesty, aby zapewnić dzieciom ciekawą i bezpieczną rozrywkę.

Sala zabaw Fikołki
Na pierwszym piętrze Galerii Północnej znajduje się Sala Zabaw Fikołki - połączenie tradycyjnego małpiego gaju z ogólnorozwojową strefą warsztatową. Na dzieci czeka moc atrakcji m.in. ścianka wspinaczkowa, kilkupoziomowa konstrukcja zabawowa, basen z piłkami, zjeżdżalnie oraz sale tematyczne i warsztaty rozwojowe. Dzięki wykwalifikowanej i kreatywnej kadrze animatorów rodzice mogą spokojnie udać się na zakupy bądź odpocząć w specjalnie przygotowanej strefie kawiarnianej z dostępem do WIFI.

 

Sztuka Oskara Zięty w Galerii Północnej

Galeria Północna łączy przyjemność zakupów z relaksem w przestrzeni miasta, motywuje i inspiruje. Także artystycznie. W centralnym punkcie Galerii Północnej wznosi się najwyższa w Polsce rzeźba „Wir” autorstwa Oskara Zięty, jednego z najbardziej znanych i cenionych polskich designerów i projektantów. Wybitny absolwent Politechniki Szczecińskiej opracował autorską metodę FiDU polegającą na nadmuchiwaniu blachy, która znalazła zastosowanie m.in. w produkcji mebli. W jego studiu Prozessdesign z siedzibą we Wrocławiu i w Zurychu powstają innowatorskie projekty, które przyniosły artyście wiele ważnych nagród i wyróżnień, takich jak Red Dot Design Award (2008), Nagrodę Niemieckiej Rady Wzornictwa czy Audi Mentor Prize (2011). Instalacje autorstwa Oskara Zięty można podziwiać w prestiżowych muzeach na całym świecie m.in. w Centre Pompidou w Paryżu, Museum fur Gestaltung w Zurychu, MoMA w Nowym Jorku czy Pinakotece w  Monachium. Teraz jego niekonwencjonalna sztuka zaprezentowana została także w Galerii Północnej.
 
22-metrowa instalacja pierwotnie miała być fontanną. Inspiracją decydującą o ostatecznej koncepcji dzieła był wir wodny, który w formie stalowej konstrukcji przechodzi przez wszystkie poziomy Galerii Północnej. Jego wielkość i forma zachęcają gości do wejścia na kolejne piętra obiektu, aby spojrzeć z nowej perspektyw na rzeźbę, która z każdej strony prezentuje się inaczej. Oczko wodne znajdujące się u stóp „Wiru” stwarza efekt odbicia w tafli wody i chroni rzeźbę przed uszkodzeniami. Lokalizacja rzeźby, iluminacja świetlna i aranżacja otoczenia zostały zaprojektowane tak, aby stworzyć przestrzeń do kontemplacji sztuki z dala od zakupowego zgiełku.  

„Wir” to dzieło łamiące artystyczne konwenanse i techniczne ograniczenia.  Projekt powstał w oparciu o krzywe Béziera, które nabierały docelowych kształtów najpierw na ekranie komputera, a potem w modelach drukowanych na drukarce 3D. Montaż poprzedzały liczne symulacje, mające zapewnić bezpieczeństwo i stabilność okazałej konstrukcji. Dzieło Oskara Zięty powstało w Zielonej Górze, a skomplikowany i czasochłonny proces jego produkcji obejmował szereg etapów takich jak spawanie, nadmuchiwanie, deformowanie i polerowanie blachy. Wyzwaniem było zarówno magazynowanie najdłuższych na świecie elementów rzeźby, jak i ich przewiezienie do Warszawy. Sam montaż „Wiru” był możliwy tylko na etapie budowy Galerii Północnej. Transport poszczególnych elementów dzieła do wnętrza obiektu, z których najcięższy waży aż 900 kg, odbywał się przez dach.

 

Godziny otwarcia

Godziny otwarcia Galerii Północnej:

Poniedziałek - Piątek: 10.00 - 22.00

Sobota: 10.00 - 22.00

Niedziela: 10.00 - 21.00


Calypso:

Poniedziałek - Piątek: 6.00 - 23.00

Sobota: 8.00 - 22.00

Niedziela: 8.00 - 21.00


Carrefour:

Poniedziałek - Sobota: 8.30 - 23.00

Niedziela  -  9.00 - 21.00


Cinema City:

Poniedziałek - Niedziela: 10.00 - 22.00, do 15 minut od rozpoczęcia ostatniego seansu (Kasy biletowe czynne są na 30 minut przed seansem)


Enel Med

Poniedziałek - Piątek: 7.00 - 21.00

Sobota: 7.00 - 15.00

Niedziela - zamknięte


Banki

Millennium

Poniedziałek - Sobota: 10.00 - 21.00

Niedziela: 10.00 - 20.00

 

mBank

Poniedziałek - Sobota: 10.00 - 21.00

Niedziela: 10.00 - 20.00

 

ING

Poniedziałek - Piątek: 10.00 - 22.00

Sobota - Niedziela: 10.00 - 20.00

 

Getin Noble Bank

Poniedziałek - Piątek: 10.00 20.00

Sobota - Niedziela: 10.30 - 18.00

 

BZ WBK

Poniedziałek - Sobota: 10.00 - 21.00

Niedziela: 10.00 - 18.00 


 

Żabka

Poniedziałek - Sobota:  8.30 - 23.00

Niedziela: 9.00 - 22.00

Karta podarunkowa

Karta podarunkowa Galerii Północnej to pomysł na wyjątkowy prezent z okazji urodzin, świąt czy ważnych rocznic, który daje obdarowanej osobie możliwość wyboru. Nie masz pomysłu na oryginalny prezent lub nie znasz preferencji obdarowanego? Twoi bliscy lubią chodzić na zakupy i chętnie sami zdecydują o swoim podarunku? Sięgnij po Kartę Podarunkową Galerii Północnej! Karta jest wygodna i elegancka, a jej unikalny design karty był inspirowany architekturą Galerii Północnej i nawiązuje do zacienień znajdujących się w ogrodzie na dachu obiektu.

Kartą Podarunkową można szybko i bezpiecznie płacić za zakupy we wszystkich sklepach oraz lokalach usługowych na terenie Galerii Północnej. Doładowanie karty jest jednorazowe, a jej ważność upływa wraz z wyczerpaniem środków lub po 12 miesiącach od daty zakupu. Kupując Kartę Podarunkową w Punkcie Informacji Galerii Północnej możesz zasilić kartę kwotą od 30 PLN do 4000 PLN. Zakup karty przez Internet jest możliwy maksymalnie do kwoty 1000 pln. Kupując kartę opłacasz tylko kwotę jej zasilenia, nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za wydanie lub aktywację karty.

Slado konta można sprawdzić tutaj>> 
Aktywyj kartę tutaj>>

 

 

Regulamin parkingu

(„Regulamin”)

  1. Parkingiem zarządza firma CENTRUM ŚWIATOWIDA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. 17 Stycznia 45A (kod pocztowy: 02–146), reprezentowana przez Dyrektora centrum handlowego „Galeria Północna” („Zarządca”), ul. Światowida 17 w Warszawie, (nr telefonu: + 48 22 812-84-84).
  2. Każdy kierowca odwiedzający Galerię Północną, wjeżdżając na teren parkingu wyraża zgodę na stosowanie wobec niego postanowień niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się do ścisłego przestrzegania jego postanowień.
  3. Pozostawienie pojazdu na parkingu nie ma znamion zawarcia umowy przechowania, w znaczeniu nadanym jej przez art. 835 i nast. Kodeksu cywilnego lub jakiejkolwiek innej umowy, która zobowiązywałaby Zarządcę do ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku kradzieży, zniszczenia lub uszkodzenia pojazdu powstałe na terenie Parkingu z winy Korzystających, osób trzecich bądź działania siły wyższej, jak również ponoszenia odpowiedzialności za rzeczy w pojeździe pozostawione lub stanowiące jego wyposażenie.
  4. Parking jest parkingiem bezpłatnym niestrzeżonym.
  5. Parking otwarty jest w dniach otwarcia Galerii Północnej w godzinach 9:45 – 1:00 (poziomy parkingu -2, 2 oraz 3) oraz 6:00 -1:00 (poziom -1).
  6. Parking jest monitorowany w sposób ciągły w celu sprawdzenia przestrzegania postanowień Regulaminu przez korzystających w szczególności na potrzeby weryfikacji sposobu korzystania z parkingu.
  7. Z chwilą wjazdu na parking korzystający wyraża zgodę na zeskanowanie numeru tablicy rejestracyjnej. Numer tablicy rejestracyjnej będzie wykorzystany przez Zarządcę jako uzupełnienie monitoringu parkingu oraz w celu umożliwienia odnalezienia pojazdu na parkingu za pomocą aplikacji Galerii Północnej.
  8. Kierowca zobowiązany jest do zabezpieczenia zaparkowanego pojazdu przed kradzieżą lub włamaniem, tj. do zamknięcia wszystkich drzwi, okien, bagażnika oraz włączenie systemu alarmowego, a także do wyłączenia silnika i świateł pojazdu.
  9. Zarządzający parkingiem nie odpowiada za:
    • a. uszkodzenia pojazdu pozostawionego na parkingu;
    • b. kradzież pojazdu pozostawionego na parkingu lub włamanie do pojazdu;
    • c. pozostawione w pojeździe dokumenty, rzeczy.
  10. Zarządca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w pojeździe pozostawionym na parkingu w wyniku jego nieprawidłowego parkowania lub nieprawidłowego wjazdu lub wyjazdu z parkingu, ani za szkody spowodowane przez osoby trzecie, inne pojazdy, lub okoliczności siły wyższej, w tym siły przyrody (w szczególności powódź, pożar, trzęsienie ziemi, uderzenie pioruna, gradobicie, bardzo wysoka lub bardzo niska temperatura powietrza).
  11. Kierowca pojazdu odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone na terenie parkingu, w tym innym kierowcom, osobom trzecim i pojazdom.
  12. Wjazd i wyjazd pojazdów z terenu parkingu powinien odbywać się pojedynczo.
  13. Na terenie parkingu obowiązują przepisy Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym. (Dz.U. 1997 nr 98 poz. 602 z późn. zm,), niniejszy Regulamin oraz wszelkie oznakowania wprowadzone przez zarządzającego parkingiem. Poruszanie się pojazdem po terenie parkingu oraz parkowanie musi odbywać się zgodnie z przepisami i regulacjami zawartymi w regulaminie.
  14. Kierowca pojazdu korzystający z parkingu zobowiązany jest do stosowania się do:
    a. znaków drogowych oraz wszelkich innych oznakowań pionowych i poziomych na parkingu, w tym zakazu poruszania się pojazdem po ciągach pieszych wyznaczonych za pomocą oznakowania poziomego oraz ograniczeń prędkości;
    b. zasady ustępowania pierwszeństwa pieszym;
    c. poleceń obsługi parkingu.
  15. Na terenie parkingu należy poruszać się prędkością nieprzekraczającą 10km/h
  16. W czasie przebywania na parkingu i parkowania kierowca pojazdu zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności w związku z innymi pojazdami poruszającymi się i zaparkowanymi oraz do ustawienia pojazdu w wyznaczonych miejscach postojowych. Parkowanie na liniach wyznaczających miejsca postojowe jest niedozwolone.
  17. Nie wolno parkować pojazdu:
    a. przed bramą wjazdową;
    b. na przejściach dla pieszych;
    c. na drogach dojazdowych i komunikacyjnych;
    d. na miejscach wydzielonych i oznakowanych (za wyjątkiem pojazdów do tego upoważnionych);
    e. we wszystkich miejscach oznakowanych zakazem parkowania.
  18. Na terenie parkingu zabronione jest:
    a. palenie tytoniu, używanie otwartego ognia i picie alkoholu;
    b. wnoszenie i wwożenie broni, substancji łatwopalnych i pustych pojemników po nich oraz substancji niedozwolonych;
    c. tankowanie pojazdów;
    d. pozostawianie pojazdów z włączonym silnikiem;
    e. pozostawianie bez opieki w pojazdach na parkingu dzieci do lat 15 oraz zwierząt;
    f. mycie i odkurzanie pojazdów, wymiana wody chłodzącej, paliwa lub oleju w pojazdach;
    g. parkowanie pojazdów niesprawnych technicznie, w tym z nieszczelnym układem paliwowym.
  19. Do komunikacji pieszej na parkingach należy korzystać z oznaczonych ciągów pieszych.
  20. Pojazdy pozostawione na parkingu dłużej niż 24 godziny od wjazdu na parking oraz pojazdy, które stwarzają zagrożenie dla ruchu, ludzi i mienia lub których kierowcy w rażący sposób naruszają niniejszy Regulamin mogą zostać odholowane na koszt i ryzyko właściciela.
  21. Wszelkie szkody, w tym uszkodzenia pojazdów spowodowane lub poniesione podczas poruszania się i parkowania na parkingu kierowca zobowiązany jest natychmiast zgłosić ochronie Galerii Północnej oraz Dyrekcji Galerii Północnej przez podpisanie stosownego oświadczenia.
  22. Regulamin parkingu znajduje się przy każdym wjeździe oraz wejściu z parkingu do Galerii Północnej. Regulamin jest również do wglądu w Punkcie Informacyjnym Galerii Północnej, dodatkowo Regulamin dostępny jest również na stronie internetowej www.galeriapolnocna.pl.
  23. Regulamin obowiązuje od dnia 13 września 2017 roku.

Regulamin Centrum Handlowego Galeria Północna

(„Regulamin”)


Szanowni Państwo,
W trosce o bezpieczeństwo oraz Państwa wygodę i komfort podczas przebywania na terenie Galerii Północnej prosimy o przestrzeganie obowiązującego Regulaminu oraz stosowanie się do zaleceń Ochrony i Dyrekcji Galerii Północnej.

  1. Galeria Północna jest dostępna dla Państwa w godzinach otwarcia wskazanych na drzwiach wejściowych oraz na stronie internetowej www.galeriapolnocna.pl
  2. Dla Państwa bezpieczeństwa Galeria Północna jest monitorowana.
  3. Wszyscy odwiedzający zobowiązani są do zachowywania się w sposób zgodny z przepisami prawa, nie zakłócając spokoju pozostałych gości Galerii Północnej.
  4. Galeria Północna jest obiektem przyjaznym psom asystującym.
  5. Z zastrzeżeniem punktu powyżej, można wprowadzać do Galerii Północnej zwierzęta, jeżeli nie są uciążliwe dla pozostałych klientów Galerii Północnej. Zwierzęta powinny być umieszczone w odpowiednich pojemnikach zabezpieczających przed wyrządzeniem szkody osobom lub mieniu. Psy można wprowadzać do Galerii Północnej jedynie na smyczy i w kagańcu. Wszystkie nieczystości powinny zostać usunięte przez ich właścicieli.
  6. Zabrania się używania wózków należących do hipermarketu w innych celach niż do przewożenia zakupionych towarów przez klientów Galerii Północnej.
  7. Na terenie Galerii Północnej zabrania się jazdy na rolkach, deskorolkach, rowerach, hulajnogach itp.
  8. Na terenie Galerii Północnej fotografowanie i filmowanie jest dozwolone wyłącznie na użytek prywatny. W pozostałych przypadkach fotografowanie jest dozwolone wyłącznie po uzyskaniu uprzedniej pisemnej zgody Dyrekcji Galerii Północnej.
  9. Zabrania się wnoszenia na teren Galerii Północnej broni palnej, materiałów wybuchowych, narkotyków, substancji łatwopalnych i innych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu, zdrowiu i życiu Klientów lub w mieniu, w zakresie, jakim nie zostało to dopuszczone odpowiednimi przepisami.
  10. Zabrania się przebywania na terenie Galerii Północnej osobom w stanie nietrzeźwym lub pod wpływem podobnie działających środków, zakłócających porządek publiczny, zachowujących się w sposób uciążliwy dla innych osób lub uporczywie naruszających niniejszy Regulamin. Zarządca lub jego przedstawiciel jest uprawniony do wezwania policji lub innego organu porządkowego w sytuacji, gdy osoba, od której zażądano opuszczenia Galerii Północnej, nie zastosuje się do żądania.
  11. Dzieci do 13 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie pod opieką rodziców lub opiekunów, którzy odpowiadają za ich bezpieczeństwo.
  12. Umyślne zanieczyszczanie, niszczenie lub niezgodne z przeznaczeniem używanie urządzeń Galerii Północnej jest zabronione. Działania takie będą podstawą do roszczenia o naprawienie szkody.
  13. W Galerii Północnej obowiązuje całkowity zakaz palenia, używania tzw. e-papierosów oraz zakaz spożywania alkoholu poza miejscami do tego przeznaczonymi i oznakowanymi.
  14. Na terenie Galerii Północnej zabrania się dystrybucji materiałów reklamowych, akwizycji, przeprowadzania ankiet, handlu obnośnego i obwoźnego, a także organizowania zgromadzeń, wieców i akcji charytatywnych.
  15. Żebranie jest zabronione.
  16. Rzeczy znalezione w Galerii Północnej prosimy niezwłocznie przekazać pracownikowi Punktu Informacji lub Ochrony.
  17. Dla Państwa bezpieczeństwa, zabrania się poruszania się, korzystania i przebywania w strefach nieprzeznaczonych dla Klientów, pomieszczeniach służbowych, korytarzach technicznych i innych specjalnie oznakowanych.
  18. Wszyscy odwiedzający Galerię Północną proszeni są o respektowanie i stosowanie się do poleceń Pracowników Ochrony.
  19. Wejście na teren Galerii Północnej oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.

 

Osoby naruszające postanowienia Regulaminu mogą zostać wezwane do opuszczenia obiektu przez Ochronę lub Dyrekcję.


Państwa opinia i poczucie bezpieczeństwa jest dla nas ważne, dlatego wszelkie naruszenia Regulaminu mogą Państwo zgłaszać w Punkcie Informacji, używając specjalnie przygotowanego druku, lub pod numerem telefonu + 48 22 812 84 84.


Zarządca Centrum Handlowego
Centrum Światowida Sp. z o.o.
Biuro Dyrekcji:
ul. Światowida 17
03-144 Warszawa

Regulamin wypożyczenia wózka dla osób niepełnosprawnych

Szanowny Kliencie,
Informujemy, iż w Punkcie Informacji istnieje możliwość bezpłatnego wypożyczenia wózka dla osób niepełnosprawnych. Przed wypożyczeniem wózka prosimy zapoznać się z poniższym regulaminem. Wypożyczenie wózka jest równoznaczne z tym, że osoba wypożyczająca wózek zapoznała się z treścią niniejszego regulaminu oraz wyraża zgodę na wszystkie zawarte w nim postanowienia.

 

REGULAMIN WYPOŻYCZENIA WÓZKA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
1. Wózek dla osób niepełnosprawnych wypożyczany klientowi jest własnością Centrum Światowida Sp. z o.o.
z siedzibą w Warszawie przy ul. 17 Stycznia 45A (kod pocztowy: 02–146), wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000376009 (dalej „Spółka”) zarządzającego centrum handlowo-usługowym „Galeria Północna” przy ul. Światowida 17 w Warszawie (dalej „Galeria Północna”) i może być używany wyłącznie na terenie Galerii Północnej.
2. W celu wypożyczenia Wózka klient Galerii Północnej (dalej „Klient) jest zobowiązany do:
a. złożenia zamówienia wypożyczenia Wózka z wyprzedzeniem nie krótszym niż 30 minut:
i. telefonicznie pod numerem telefonu: + 48 22 812 84 84; albo
ii. osobiście w Punkcie Informacji znajdującym się na poziomie 0 w Galerii Północnej (dalej „Punkt Informacji”),
iii. podając preferencyjną godzinę odbioru Wózka z Punktu Informacji;
b. stawienia się w Punkcie Informacji w preferencyjnej godzinie odbioru podanej w zamówieniu, wypełnienia formularza wypożyczenia wózka, w tym przez wpisanie w nim godziny zwrotu Wózka oraz danych osobowych Klienta obejmujących imię, nazwisko, numer dokumentu tożsamości, nr PESEL, adres zamieszkania oraz numer telefonu kontaktowego Klienta, zawierającego zgodę Klienta na przetwarzanie przez Spółkę podanych danych osobowych Klienta w celach związanych z wypożyczeniem Wózka, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. Nr 1182 z późń. zm.); oraz („Formularz”) i złożenia na Formularzu własnoręcznego podpisu Klienta;
c. okazania osobom wypożyczającym Wózek w Punkcie Informacji dokumentu tożsamości w celu weryfikacji danych osobowych podanych przez Klienta w Formularzu zgodnie z pkt b) powyżej;
d.sprawdzenia stanu technicznego Wózka przed jego odbiorem w Punkcie Informacji.
3. Klient, który wypożyczył Wózek zobowiązany jest do:
a. zachowania ostrożności podczas poruszania się po Galerii Północnej z Wózkiem z uwzględnieniem bezpieczeństwa dziecka przewożonego w Wózku,
a także wszelkich osób trzecich oraz mienia znajdujących się w Galerii Północnej;
b. zwrotu Wózka w Punkcie Informacji w stanie nieuszkodzonym w godzinie zwrotu Wózka podanej przez Klienta
w Formularzu.
4. Wózek może zostać wypożyczony Klientowi mimo braku złożenia zamówienia z wyprzedzeniem, o którym mowa w pkt 2 a) powyżej w przypadku dostępności wolnych Wózków w Punkcie Informacji w danym czasie.
5. Wypożyczenie Wózka jest bezpłatne.
6. Wózek może być używany wyłącznie zgodnie z przeznaczeniem określonym w pkt 1 powyżej.
7. Poprzez podpisanie Formularza Klient przejmuje odpowiedzialność za uszkodzenia i pogorszenie stanu technicznego Wózka oraz utratę Wózka. O każdym przypadku uszkodzenia lub utraty, w tym zaginięcia lub kradzieży Wózka Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić pracownika Punktu Informacji, który dokona adnotacji takiego przypadku w Formularzu, a Klient jest zobowiązany do złożenia swojego podpisu pod taką adnotacją (jednak jej brak, jak również brak zwrotu Wózka nie wpływa na fakt ponoszenia przez Klienta odpowiedzialności materialnej za Wózek zgodnie z niniejszym pkt 13). Klient jest zobowiązany niezwłocznie pokryć koszt naprawy Wózka lub zapłacić Spółce kwotę stanowiącą równowartość rynkowej ceny Wózka na pisemne wezwanie Spółki. 
8. Klient jest wyłącznie odpowiedzialny za wszelkie szkody na osobach lub mieniu powstałe w związku z używaniem Wózka przez Klienta lub osoby, którym Wózek powierzył. Klient zwalnia Spółkę z wszelkiej odpowiedzialności
z tytułu sytuacji, powstałych w wyniku użytkowania Wózka przez Klienta.
9. Administratorem danych osobowych podanych przez Klienta w Formularzu jest Spółka. Dane osobowe Klienta podawane w Formularzu będą wykorzystane i przetwarzane przez Spółkę zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr.101, poz. 926 ze zmianami) wyłącznie w celu wypożyczania Wózka zgodnie z niniejszym Regulaminem. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, prawo ich poprawiania
i żądania ich usunięcia (chyba, że zostały wcześniej zniszczone). Podanie danych osobowych przez Klienta
w Formularzu ma charakter dobrowolny, lecz ich niepodanie uniemożliwia wypożyczenie Wózka.
10. Przez podpisanie Formularza Klient akceptuje w całości postanowienia niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
11. Pełna treść niniejszego Regulaminu dostępna jest w Punkcie Informacji oraz na stronie internetowej pod adresem www.galeriapolnocna.pl.
12. Wszelkie spory wynikłe z tytułu wypożyczenia Wózka w Galerii Północnej będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla miejsca położenia Galerii Północnej. 
13. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i innych ustaw. 

Regulamin wypożyczenia dziecięcego wózka spacerowego

Szanowny Kliencie,
Dbając o Twoją wygodę podczas zakupów z dziećmi, w Punkcie Informacji umożliwiamy bezpłatne wypożyczenie wózka spacerowego. Przed wypożyczeniem wózka prosimy zapoznać się z poniższym regulaminem. Wypożyczenie wózka jest równoznaczne z tym, że osoba wypożyczająca wózek zapoznała się z treścią niniejszego regulaminu oraz wyraża zgodę na wszystkie zawarte w nim postanowienia.

 

REGULAMIN WYPOŻYCZENIA DZIECIĘCEGO WÓZKA SPACEROWEGO
1. Dziecięcy wózek spacerowy wypożyczany klientowi jest własnością Centrum Światowida Sp. z o.o. z siedzibą
w Warszawie przy ul. 17 Stycznia 45A (kod pocztowy: 02–146), wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000376009 (dalej „Spółka”), zarządzającego centrum handlowo-usługowym „Galeria Północna” przy ul. Światowida 17 w Warszawie (dalej „Galeria Północna”) i może być używany wyłącznie na terenie Galerii Północnej w celu przewożenia nie więcej niż jednego dziecka w jednym czasie, w wieku od 2 do 6 lat
i o wadze do 30 kg (dalej „Wózek”).
2. W celu wypożyczenia Wózka klient Galerii Północnej (dalej „Klient) jest zobowiązany do:
a. złożenia zamówienia wypożyczenia Wózka z wyprzedzeniem nie krótszym niż 30 minut:
i. telefonicznie pod numerem telefonu: + 48 22 812 84 84; albo
ii. osobiście w Punkcie Informacji znajdującym się na poziomie 0 w Galerii Północnej (dalej „Punkt Informacji”),
iii. podając preferencyjną godzinę odbioru Wózka z Punktu Informacji;
b. stawienia się w Punkcie Informacji w preferencyjnej godzinie odbioru podanej w zamówieniu, wypełnienia formularza wypożyczenia wózka, w tym przez wpisanie w nim godziny zwrotu Wózka oraz danych osobowych Klienta obejmujących imię, nazwisko, numer dokumentu tożsamości, nr PESEL, adres zamieszkania oraz numer telefonu kontaktowego Klienta, zawierającego zgodę Klienta na przetwarzanie przez Spółkę podanych danych osobowych Klienta w celach związanych z wypożyczeniem Wózka, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. Nr 1182 z późń. zm.); oraz („Formularz”) i złożenia na Formularzu własnoręcznego podpisu Klienta;
c. okazania osobom wypożyczającym Wózek w Punkcie Informacji dokumentu tożsamości w celu weryfikacji danych osobowych podanych przez Klienta w Formularzu zgodnie z pkt b) powyżej;
d. sprawdzenia stanu technicznego Wózka przed jego odbiorem w Punkcie Informacji.
3. Klient, który wypożyczył Wózek zobowiązany jest do:
a. zachowania ostrożności podczas poruszania się po Galerii Północnej z Wózkiem z uwzględnieniem bezpieczeństwa dziecka przewożonego w Wózku, a także wszelkich osób trzecich oraz mienia znajdujących się
w Galerii Północnej;
b. zwrotu Wózka w Punkcie Informacji w stanie nieuszkodzonym w godzinie zwrotu Wózka podanej przez Klienta
w Formularzu.
4. Wózek może zostać wypożyczony Klientowi mimo braku złożenia zamówienia z wyprzedzeniem, o którym mowa w pkt 2 a) powyżej w przypadku dostępności wolnych Wózków w Punkcie Informacji w danym czasie.
5. Wypożyczenie Wózka jest bezpłatne.
6. Wózek może być używany wyłącznie zgodnie z przeznaczeniem określonym w pkt 1 powyżej..
7. Poprzez podpisanie Formularza Klient przejmuje odpowiedzialność za uszkodzenia i pogorszenie stanu technicznego Wózka oraz utratę Wózka. O każdym przypadku uszkodzenia lub utraty, w tym zaginięcia lub kradzieży Wózka Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić pracownika Punktu Informacji, który dokona adnotacji takiego przypadku w Formularzu, a Klient jest zobowiązany do złożenia swojego podpisu pod taką adnotacją (jednak jej brak, jak również brak zwrotu Wózka nie wpływa na fakt ponoszenia przez Klienta odpowiedzialności materialnej za Wózek zgodnie z niniejszym pkt 13). Klient jest zobowiązany niezwłocznie pokryć koszt naprawy Wózka lub zapłacić Spółce kwotę stanowiącą równowartość rynkowej ceny Wózka na pisemne wezwanie Spółki. 
8. Klient jest wyłącznie odpowiedzialny za wszelkie szkody na osobach lub mieniu powstałe w związku z używaniem Wózka przez Klienta lub osoby, którym Wózek powierzył. Klient zwalnia Spółkę z wszelkiej odpowiedzialności
z tytułu sytuacji, powstałych w wyniku użytkowania Wózka przez Klienta.
9. Administratorem danych osobowych podanych przez Klienta w Formularzu jest Spółka. Dane osobowe Klienta podawane w Formularzu będą wykorzystane i przetwarzane przez Spółkę zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr.101, poz. 926 ze zmianami) wyłącznie w celu wypożyczania Wózka zgodnie z niniejszym Regulaminem. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, prawo ich poprawiania
i żądania ich usunięcia (chyba, że zostały wcześniej zniszczone). Podanie danych osobowych przez Klienta
w Formularzu ma charakter dobrowolny, lecz ich niepodanie uniemożliwia wypożyczenie Wózka.
10. Przez podpisanie Formularza Klient akceptuje w całości postanowienia niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
11. Pełna treść niniejszego Regulaminu dostępna jest w Punkcie Informacji oraz na stronie internetowej pod adresem www.galeriapolnocna.pl.
12. Wszelkie spory wynikłe z tytułu wypożyczenia Wózka w Galerii Północnej będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla miejsca położenia Galerii Północnej. 
13. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i innych ustaw. 

Godziny otwarcia w niedziele niehandlowe

 

Restauracje i kawiarnie:  
Bierhalle 12.00-21.00
Burger King 10.00-21.00
Cukiernia Sowa 10.00-21.00
Green Caffe Nero 10.00-21.00
Grycan 10.00-21.00
KFC 09.30-22.00
Krakowskie Wypieki 10.00-21.00
McDonald's 09.30-21.00
OLIMP 12.00-20.00
Panda Handroll 10.00-21.00
Pizza Hut 12.00-21.00
Salad Story 10.00-21.00
Sevi Kebab 10.00-21.00
Shizen Sushi 10.00-21.00
Sokołyk 10.00-21.00
Starbucks 11.00-20.00
Subway 10.00-21.00
Thai Wok 10.00-21.00
U Lodziarzy 10.00-21.00
Warsztat Kulinarny                    10.00-17.00

 

Usługi:  
   
Camille Albane 10.00-21.00
Frederic Moreno 10.00-21.00
Hair Styling Team 10.00-21.00
MB Auto Spa 10.00-21.00

 


Rozrywka:

Calypso          8.00-21.00

Fikołki            10.00-21.00

Cinema City   10:00 - 22:00 - do 15 minut od rozpoczęcia ostatniego seansu (Kasy biletowe czynne są na 30 minut przed seansem)

 

Artykuły spożywcze:

Żabka  10.00-21.00 (22.04.2018 sklep nieczynny)

 

 

Inne:

Smoke 10.00-21.00
komunikacja miejska
Autobusy
Autobusy: 509, 518, 152, 186, 211, 214, N03, N13, N63
Tramwaje
Tramwaje: 2, 17
  • o galerii
  • kontakt
  • dla prasy
  • praca
2017 © Galeria Północna
Facebook Instagram YouTube


PISZ SIĘ NA TO!

Najnowsze oferty, promocje i zapowiedź nadchodzących wydarzeń.